Rock me

Tjoo!

Skolan började idag efter en veckas lov! Är så grymt trött -.-
Jag är jätte ledsen, jag vill också gå på One directions konsert den 8 maj!!! Men nää inte det :(
Dersa sjukt bra nya låt !
Det va ju ågra elakingar som hade lagt ut flera av deras låtar som egentligen skulle komma på take me home albumet tror denna är en av dom eftersom det inte är deras egna kanal

 
 
 
Här är några av de läckta låtarna.. Egentligen tycker jag det är grymt respektlös att bara ta deras låtar och lägga ut (läcka) Innan de själva hunnit med det och det sa att Take me home skulle komma ut på fredag men inte så kul i fall någon redan laggt ut dom aja..Bra är dom i alla fall det kan jag garantera
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0