riktigt nice skoldag

Grymaste skoldagen på länge!

Har haft så himla kul! Vi hade skrivit låtar i band på musiken som vi framförde idag på en liten songcontest där publiken fick rösta och mitt band vann tjoohoo :D Som pris fick vi bio biljetter av skolan!!

Sen så va det så himla nice att klara skulle fixa paus musik men hon kunde inte för hon hade inte hunnit öva så kommer emelie med ett frymt förslag på att vi skulle köra what makes you beautiful för jag och klara hade skoj spelat på den så klara fick träna på låten så spela jag den på gitarren så testade vi så kom ett piano in sen kom emelie med basen sen så kom william med trummor, daniel sjung också sen kom felix och spelade gitarr med mig! Det blev riktigt nice för att vi bara slängde ihop det på typ 20 minuter :D

Sen så är jag massa glad för att killen jag gillar titta mycket på mig idag så vi fick ögon kontakt flera gånger!
O lite andra grejer :)

Mitt band -Whazzup



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0