Hur kan någon som jag egentligen inte riktigt känner vara så viktig för mig? Hur kan kan den personen vara den som får mig ledsen men ändå den som får mig att le på samma dag? Hur gör han för att få mig att bry mig så mycket. Hur gör han för att alltid vara den första och sista tanken jag har på dagen?
Hur gör du för att få mig att må så här.. Att prata med dig är det bästa som händer mig, Att se dig le är som att se stjärnfall, speciellt och vackert! Att höra din röst är något jag skulle kunna ha inspelat bara höra om och om igen. Åh.. när du säger mitt namn, jag tror jag smälter! Men du förstår mig inte, Och jag kan inte förklara hur jag verkligen känner.  Jag vet att dagen när jag ser dig gå iväg kommer snart för varje sekund som går närmar det sig! Och varje dag oroar jag mig om att du ska hitta din dröm tjej och ta med dig henne överallt och så står jag där med ingenting, varken glädjen eller leendet och ser er två komma hand i hand och du kysser henne när du vet att jag ser och låter henne åka med dig där bak på moppen och hon kramar dig hårdare en hårdast! Bara att skriva detta slösa flera minuter på mitt liv och du närmar dig henne! Och jag bara backar.. Och väntar på att någon kan rädda mig..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0