Amanda då ;)

Tjobro! 

Jag är så stolt över min Amanda! Hon har blivit så stor nu :') Åhh ni prata med varandra.. Kommer ihåg när du va liten pluttis till bebis, Härliga tider det!
Jag börjar tro att amanda kan läsa mina tänkar, hon typ vet vad jag tänker.. Haha vi tycker och tänker samma och har samma ideér! på slöjden asså... gud blev lite rädd där att hon är i mitt huvud och grejar för vi hade samma ideér på det och vissa stunder vet hon typ vad jag ska säga och säger exakt samma sak! Det är lite läskigt, till och med i finger toppen som hon skulle säga! ;)
Gud måste fixa saker till i morgon! 4 grejer ska va gjort tills i morgon jag har gjort två! det tar evigheter




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0