..

Tjobro!

Blev typ jätte rädd ett tag när jag gick ut för att hämta posten så va det ett brev till mig! eller snarare målsman för mig, och det va postat i första klass så att brevet kommer fram snabbare då trodde jag det va typ va från skolan att jag fått F i alla ämnen fast igentligen inte för jag kan väll inte få F om jag uppnått alla mål?
Aja trodde det va något liknade med det va igentligen bara ett brev från kommunen haha ännu bättre det haha nää men det va om moppe grejer! Tur det !
Titta på The notebock i går, :') så söt är den filmen! hehe det är också en av Harrys favorit filmer :P
Joel bakade kladdkaka, MUMS men är riktigt förvånad över mig själv, Jag orkade bara hälften :S så får ta resten i kväll typ.. Om inte käraste pappa får den! eller jonte, men då fiser han så värst! nää jag bara skoja..
I morgon blir det hem till Amanda Felica johansson lundberg sheckler payne ingemarsson pettson Mcphee :)
det kommer bli Awesome, vi ska ha den Titanic kvällen jag snackat om. :)

Det är fredag vilket innebär att Syskonen kommer hit men barn, Nathanael och Bobby!


Nathanael och Malva den allsmäktige


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0