Festivalborg biljett ordnat :)

Tjobro!

Har köpt Festivalborg biljetter biljett idag! Jag och Amanda gick ner till himla skolan efter som vi inte hade biljetterna på vånar skola (friskolan) så skulle vi gå ner till dom och köpa tre biljetter jag,Amanda och Nathalie! Emelie fick tyvärr inte gå :/ så jag hade planer för att inte heller gå! men tjejen ville att vi skulle gå ändå, Så vi köpte biljetter! haha lätt att man kommer tagga Kapten röd som ska komma och ha konsär för oss :)
Har prov i dans i morgon på idrotten :S inte så kul kan man väl säga. Bugg och linedance! 
Kom och tänka på en pinsam sak som hände på teatern igår, När teatern va slut och de bugade så visade nathalie att klockan va 11.11 och då får man ju önska sig något! så jag pussade på båda hanlederna sen satte jag händerna som när man ber och önskade mig något, sen så ska man ju pussa på handen och blåsa! Och eftersom vi satt längt fram så trodde de på scen att jag typ gjorde slängkyssar till dom! hahah det va lite pinsamt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0