Glaaadd :)

Tjobro!!

Är himlans glad idag! :D 
fick våra iup.er och jag hade förvånat uppnått alla målen i alla ämen blev ganska chokad där! Och tydligen lyckades jag imponera på lärarna i Vemdalen eftersom jag va ny börjare på skidor men lärde mig väldigt snabbt fick jag beröm av lärarna att jag är jätte duktig för att vara nybörjare och fick tydligen Uppnått målen med god marginal! läskigt! Samma på bild, jag målar ju ofta med att annalysera om bilden är ju inte jag så jätte bra på så blev änna chokad att jag fick samma där med! Oh yeah livet äger bara ibland! 
Vi dansade med klassen och är ganska glad för att jag faktist kan sammarbeta med killen jag varit ovän med i snart ell år och inte pratat med, och idag då så pratade vi osv tycker vissa sagar är bara för läskiga asså :) Tjoho det är lov! Hahah det va lite kul för när jag amanda och klara spela fotboll med de små barnen så va det en liten kille gick väl mellan 1-3 kanske? aa i alla fall så kommer han fram och frågar ni går inte ifotboll va nää svarar jag han ba nää det syns för ni är inte så bra hahah även om vi är boll rädda och inte är så duktiga så kan man väl inte säga så? men det va en liten kille så jag förstår han när han ser tre åttor som springer runt på grus plan och suger ! 
Va händer idag?

Vet att jag har laddat upp väldigt mycket med One direction nu! förlåt till er som inte tycker om dom men måste bara visa dessa söta bilderna :) Harry är sötast här! Ska sätta kig och måla faktist hihi det är väldans kul♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0