Goa Casper

Tjobro!

Har arit istallet idag med systrarna, det va mysigt så skulle jag hjälpa de att rida casper (han är inte inriden, så de vill att jag ska hjälpa ) Det va jätte kul faktist han är så luen och så den lille hingsten. 
Fast finns inga andra ord en galen i stallgången sär står jag och borstar han så typ går vänder han sig om och drog sönder grimskafteten och smet ut så står jag där helt lonly för syster min prata i telefon så hann jag ta han för han började beta och tog in han i stallet igen :P Han va typ exstremt busig idag sa alla o jag har inte varit där på ja vet inte hur läng så jag viste ju inte ifall han va busigare idag, hahah goo är han asså! 

Tog spruta idag :( mot livmodercancer eftersom vi typ aldrig tar den med skolan, Själva sprutan va bara ett litet stick men gegan som hon tryckte ut gjorde ganska ont min arm blev lite öm sen och ville typ inte röra den! men det gick över jätte fort! 
Spruta 1 Check
Spruta 2 Error
Spruta 3 Error 
Tjoho bara två st kvar :))

Min andra Motion stop som blev mycket bättre än den förra men ingenting igemfört med de andra på youtube :P 
Jäklar sicken tid det tar att göra en hel sån jag trodde jag va död ett tag





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0