Hans minn :DD

Tjobro!

Har varit värsta panik dagen i skolan idag :/ Alla är så elaka mot varandra i klassen.. 
Det är inte precis att det säger snälla saker tillvarandra som vilken vina kläder du har osv
nää utan det är mer så här.. J*vla cp barn, skaffa dig ett liv osv -.- Inte kul att vara i skolan
då..
Hade Dans prov idag i linedance och bugg! Det gick faktist bra, klarade Linedancen alla gånger utan en på den sista
turen! Och buggen hoppas jag gick bra! tror det. 
Längtar som bubblan till Måndag! 
Jag har jätge ont i min tå. Har haft det i snart en vecka! det gör ont i alla fall :/ Tror jag vet va jag ska ha för kläder
till festivalborg! Mina turkosa byxor från Ginatricot och ska jag låna lilla syster blomiga topp eller min svara topp! 
Kanske.. Vet inte vad jag ska göra med mitt hår! ähh jag kommer nog på något, har funderat på locka det :)
Hahah jag är så käör i denna scenen i Titanic va! När Rose tänkte hoppa och har pratar om fiske och hon skriker jag vet va det är han ba förlåt jag trodde du va en inomhustjej eller något och gör denna minnen! Helt klart min favorit scen i hela titanic :)
Tumblr_m2y7sx04oa1r46w30o1_500_large
Tumblr_m2hjqhnkaa1qepk7ko1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0