Söta Malva

Tjobro!!

Hade tre lektioner idag! Härligt, fast det har vi varje onsdag men aja tänka att ni ville veta. Så hade vi tyska, lite små kull faktist för jag sa typ Ich habe bin auf kino (jag har varit på bio) ingrid ba aha vilken såg du på flytande tyska jag be hehe ehm,,, hunge games? hon ba mh Hunger spielen! så fråga hon om den va bra och sånt, sen så sa amada likadant. sen så berättade tre andra sen så ska Han berätta! så säger han lite sen ingrid bara har du hunger spielen lese! han ba nää? :S sen fråga hon om han va på bio och såg hunger games han ba nää? :S lite kul att Ingrid frågade bara och just han, av alla! Hon fråga ju inte direkt efter med den fjärde efter mig och amanda, joo så klart att hon tar honom! Hon måste typ trott att han va med oss eller något för det blev lite pinsamt när hon fråga han! Hon kanske börjar misstänka! :S haha
Jag och Amanda dödade "Plankan" för den/hon va elak! haha dock va det en planka i slöjden men skit samma, hon va ändå dum den där plankan! sen va det bild där vi skulle måla ett rum som vi skulle möblera, Nice Nice dag :)

Åhh jag vill bara äta upp min lilla syster hon är så god! Hon har ett nyrenoverat rum så hade mamma grejat med det och möblerat det äntligen! så kommer jag hem Malva ba TINA!! TINA!!! kom titta mitt rum där uppe! o mina halsband ligger så! haha jag ba okej ! så visade hon sitt rum sen satte på mig och henne en varin krona jag ba Åhh malva va du är söt! Åhh, du är söt svarar hon sen kramade hon mig! Sen städa hon till och med sitt rum! inte illa för en tre åring :)


Gammal bild på mig och Malva!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0