Titanic kväll Today!!

Tjobro!

Håller på att göra i ordning mig för sedan åka till Amanda den awesome tjejen!! 
Ska baka,Leta filmer göra i ordning mig och packa! det är nog en stund kvar! 
Hade en sån himla bra dröm! Saken är den att det aldrig kommer bli sann så det är lite deprimerande..
Haha det roliga är att jag faktist va en typisk mig i den! jag höll på att svimma och gick runt som om jag vore berusad för jag va så glad! 
Jag undrar ändå, många säger att när någon skadas i dina drömmar är det för att personen saknar och tänker på dig! Då måsta jag till lägga, Stackars krabat som jag tänker på hela tiden! Inte en lung natt över huvud taget.
Aja det är sånna smällar man får ta när man träffat mig :)
Videojag gjorde i går kväll! och i början vid texten menar jag Why I love One direction***
det gick inte ändra efter jag sparat så det blev why a love One direction! inte bra ju


Kommentarer
Miss Sunshine

Nice!

2012-04-14 @ 14:35:27
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0