titanic kvällen

Gormorgon!

Ska strax till skolan.. alltid lika kul va! Så blir det tyska med favoläran också kan det bli bättre :S
Vi hade ju Titanic kväll, det va fett mysigt! Alla tre hade bakat något så vi delade emelies kladdkaka på tre
sen en stor bit med socker kaka sedan mina muffins jösses säger jag bara! Snacka om att känna sig gravid ;)
Haha vi hade pyntat Amandas tv rum med långa blå korviga saker som hon hittade typ i källaren eller något, sånt man har på typ kalas som man blåser ut så korvar dom sig!
så vu pyntade lampan och sedan älgen som satt på väggen! sen kom hennes föreldrar så gock vi upp! och pynta där istället ;) sedan satte vi på Titanic! Haha vissa stunder så kunde jag inte sluta skratta,vet att det är respektlöst men jag kunde inte hålla mig för jack gjorde en sån grym minn! Emelie satt på ett litet hörn på en sakusack och satt där för sig själv, fälde en liten tår då och då! Charmig! amanda grät med gjömde det för mig! Busse, jag märker sånt ändå :D Bäst kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0