Toothfairy

Tjobro!


Satt och titta på en barn film i natt och så vem dyker upp? Ryan sheckler jag ba men va! är han med i en film!?
OMG det är ju han! Maria det är Ryan! Hahah vi satt nere i vardagsrummet och gapskrattade åt honom för han gjorde så sköna miner :P Det va Toothfairy haha men den va också bra, den va otäcknad.
Stackars mig, Jag vaknade typ 10.00  så går jag ut och hade tänkt ha en liten slapp dag! Så kommer jag till köket mamma ba godmorgon! vet du vad vi ska göra idag? Nää ? Så gjorde hon något konstigt ljud och peka på armen! Vaaa ska vi tatuera oss? haha nej du och tilda ska ta spruta idag!
Så tydligen ska jag åka till vårdcentralen idag vid tandläkaren, Aja jag kommer nog inte dö totalt får jag väl inte hoppas !













Kommentarer
Miss Sunshine

Kanske nåt man ska se :)

2012-04-11 @ 11:23:02
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Amanda :)

aha haha jag har redan sett den och aa haha :)

2012-04-11 @ 17:36:14
URL: http://prismas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0