Kärlek

Kärlek är som ett brev skickat tusen gånger! Allt jag vill nu när jag vet att jag inte kan få dig är att få ur dig i skallen och inte lämna hela hjärtat med kärlek till någon man inte kan få!
Man ska inte vänta på att saker ska hända, se till att det händer! Kärlek kommer när du minst anar det och tar dig med storm! 
Jag vill också känna mig fin, att någon vill ha mig! Vill vara en person som du! Men det går inte..
Jag är som grunden på ett hus, Jag saknar tak! Jag är som ett fönster utan glas! Jag är som en skola utan elever,Förstå då hur jag känner mig som människa..Ta minnena och försvin från mina tankar

Hitta den killen som kallar dig vacker istället för het.
Som ringer upp dig när du precis klickat.
Som kommer ligga under stjärnorna med dig och lyssna på dina hjärtslag.
Som stannar uppe för att se dig sova.
Som håller din hand framför hans vänner.
Som tycker du är söt utan smink.
Som faktist påminner dig o hur världefull och älskad du är.

It's Weird how i can tell my feeling to my friend about him but i really canät tell HIM

Come on girl, Don't be sad! You have 5 guys with you all day long! One Wonderful dad and 4 Amazing Brothers,
Don't let one guy make you sad now :DD ♥
Jag är fast på det här.. Allt jag behöver just nu är bara att bli räddad!
Min fina paint bild!! kan man vara stoltare eller, Måste ju säga att den är grym ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0