haha söta tjejer

Haha gud va min lilla syster är skön! hon är ju lika grym som mig i spel, Hon vet hur man ska göra! Andra hade henne fuskare men jag kallar henne kingen! Vi körde ett fotbolls spel och båda fuskade rejält kan man väl säga o herregud va jag skrattade.. Bara det att jag vann verje gång! ahahah Så sjukt söt är hon! 
vi körde med två bollar samtidigt sedan lutade vi hela spelet så det blev mål på varandras hela tiden sedan kom lille malva upp och sa vad gör du egentligen? 


Hahah vi dansade till Sean den första banan! Och så spelade vi in i mitt rum ( sånt vi gör på fritiden! ) sen så nöp malva mig så vi springer runt i cirklar så skulle jag vända håll  för att fånga den gapskrattande malva och poff kom marias huvud där och vi fick en rejäl sallning! haha det roliga är att vi fick med det på filmen så vi skrattade åt det sen! och malva går runt och sjunger dingedinge ding ding ding
Gamla och söta bilder på Gingarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0