20 saker om mig

20 saker du troligen inte viste om mig!


1. Jag går och lägger mig tidigt så jag kan ligga i timmar och titta på film!
2. Jag vaknar alltid runt klockan 03.00 och sedan somnar om!
3. Jag tycker det är riktigt nice med killar som spelar piano och gitarr!
4. Jag ser mina systrar som mina allra bästa vänner!
5. Jag ser mina bröder som vänner jag kan prata om problem med!
6. Zac efron är min prins!
7. Jag tycker Niall horan har den najsigaste rösten i One direction!
8. Jag berättar inte hemligheter lika mycket för vänner längre!
9. Jag tycker skolan är kul! 
10. Jag hatar när folk sätter en annan människa framför sin bästa vän/den de älskar!
11. Hade jag varit ett djur hade jag velat vara en svan,ön eller en duva så världen skulle vara min frihet!
12. Jag tycker det är coolt att ha Blått,rött,rosa,lila,grått till svart eller vitt!
13. När jag va liten ville jag bli polis och lossades fånga inbrotts tjuvor som inte fanns!
14. Jag kan ligga uppe i timmar om kvällarna pågrund att jag är deppig, nere eller ledsen!
15. Jag hade velat bli austronaut för en vecka och åka till rymden och titta på stjärnorna!
16. Jag tycker det är kul att titta på olika Cover till låtar på youtube!
17. Jag får inte så jätte lät finnar, men när det händer får jag panik!
18. Det är gulligt när en kille får ett sms och ber sin tjej öppna och läsa det för han!
19. Jag va mer kille en tjej som liten! 
20. Jag klippte av halva mitt hår när jag precis blivit klippt av min mormor som va frisör!
Kunde du allt?



Liten jag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0