<3

Åhhh vilken bra dröm jag hade!! Jag  va på Mcdonals och så ser vi att Justin Bieber och Selena Gomez sitter i hörnet vid ett bord! Och ingen av oss våga gå fram och prata! Så när justin skulle beställa så helt plötsligt sitter joel brevid mig och börjar prata med han från bordet och jag  blev skit sur för att han prata, Sen gick han och Selena ut och satte sig så går plötsligt jag ut och frågar om jag kunde få en bild med dom på dom ba - Yeah sure
Så ställer sig dom upp så först fick jag en bild med Justin<3 som kramar mig och aa sen så fick jag pussa han på kinden :') Sen tog jag bild med Selena, Sen med båda! Ahh sen fick jag autografer :DD
Sen helt plötsligt skulle jag och Amanda gå till ett ställe så såg vi att de fanns olika kändisar där som skulle skriva autografer så vi gick ner till första personen och det va Justin, och han kom ihåg mig jag ba shit :D 
Så fick jag en till autograf sen så va det britney spears eller något men hennes bilder hade tagit slut så hon frågade oss ifall vi kunde hämta fler bilder i typ en skrubb och hon va rigtigt nice, hon va lite yngre i drömmen bara men aa så när vi skulle hämta det så ser vi Justin en gång till :D 
haha sicken dröm
 
Displaypicture_large
 
 
Tumblr_m877uttwuc1qk1nyyo1_500_large


Aja en dröm är bara en dröm :/ 
Jag va och spelade mini golf igår, jag kom trea... Men jag va ju så himla bra! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0