Firat födelsedag

Heej! 

Jag fyllde 15 i fredags, fick grymaste presenterena :D 

Fick en ny mobil med något abomemang där mamam och pappa betalar räkningarna i två år :') 
Samsung Galaxy S 3  ...  Jag är kär i den, grymaste kameran och colaste låsa upp saken haha
Av mamma och pappa fick jag
 


Sen fick jag One direction- what makes you beautiful skivan och en annan sake som jag inte vet hur man stavar
 

Så fick jag rosor! 

Av joel fick jag Hunger games filmen, Av jonte fick jag pengar, tilda en blomma med ett gulligt kort, malva en liten gratulationsbok, maria en frida tidning, Joakim och sanna (nathanaek och bebis magen) En klocka 

Av malin fick jag pengar och en jättte söt tröja :) Sen pengar av släkten ;)

Sen fick jag saker av mina två super söta bästisar emelie och amanda, En film amanda hade gjort,nagellack och ansiktmasker :) Av emelie fick jag en jätte cool tröja och örhänge :)
Tack alla ni är mega bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0