födelsedagspresent?

Tjoo :)
 
va i backaplan i går och köpte bikini överdel, hår färg och två par skor :)
Nice, Har fixat min moppe här om dagen också eller fixat och fixat! den är ju redan bra men jag tänkte utseende mäsigt, så jag eller nää pappa målat mina broms handtag, sen har vi fixat repan lite med ett skit coolt lim som täcker repor :) Åhh jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska önska mig i födelsedags present! så jag har tjatat på mamma och frågat hur mycke jag får önska mig, jag fick svar som några tusen! Jag vill ju ha en Iphone men jag tror inte de tillhör några tusen xD

Twinkle Twinkle Liam Payne, Harry, Louis, Niall and Zayn.
One Direction is My Life. This Come From Their Future Wife.
Twinkle Twinkle Liam Payne, Harry, Louis, Niall and Zayn. ♥ :)
 
Sicken pudding jag är dååå! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0