första skoldagen

Första skoldagen idag! Va kan man säga... Jo det va ju kul! Men att dela upp klassrummen så är ju rena totyren! Jag vill inte ha klassrummet i knöckat mellan 7/8? och sen inte få se 9:1 :(  Aja, va kan man göra? 
I morgon blir det frilulft dag.. så klart är det på min födelsedag igen :P Mamma sa att hon gjort någonting idag SJÄLV! Så hon menade att jag inte kunde fråga malva va det va ;) I morgon Blir det Dalsland efter skolan med emelie och amanda och sedan fira min födelsedag däruppe! Egentligen ska maria och pappa och malva också ha kalas med mig! Vilket de har nu då, fast jag säger att det är mest för mig eftersom jag blir 15 och det är ju dagen eftermin dag :)) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0