I miss my girls

Jag har inte träffat Amanda och Emelie på flera veckor! Jag hade helt trott att jag skulle leva med dom i sommar men det blev inte så, alla har ju åkt i väg till sina ställen, Vi har ju en hel lista vi skulle ha gjort men hälften av dom är säkert redan försent, t.ex Dalsland, pappa börjar jobbet nu igen sen kanske liseberg och skara är försent osv! Jag är i alla fall hemma och vart ett tag och gjort aa mina grejer! redigerat filmer Oh yeah pysen that's right! Jag blidde ass glad typ när jag såg att jag hade fått två prenumenanter eller vad man kallar det på youtube! :D 
Min stora syster har börjat göra gelé naglar så hon skulle fixa det på mamma idag det blev faktist riktigt nice (dock är det snyggare i verkligheten) Så när Malin har köpt mindre stolekar skulle hon göra på mig! YEAH :D

 
 
                                                                    den nya jag gjorde nu! :)                        
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0