Liseberg= Nice

Tjoo! 

Va på Liseberg igår! Lyckades träffa min kusin där och hennes kompis i kön till balder som va 40 minuter :/ Kan säga att det va gaaanska mycket folk där! Det fanns väldigt många snygga killar där :')) 
Jag och tilda skulle åka kollorado så va det bara 10 minuter kö så sätter vi oss i båt saken så kommer en annan familj typ med 4 killar och två tjejer (vuxna + 2 mindre barn kanske) Så åker dom med oss! Fy bubblan vilken skön familj! De sa jätte roliga saker och gapskratta hela tiden! Så sa dom att deras mamma skulle få vatten strålen på sig så hon skrek och böjde sig och jag satt mitt framför henne! Så kommer den RAKT på mig i huvudet! Och det va ingen liten stråle heller! När den träffar mitt huvud så åker hela luggen ner och dom började verklig dö av skratta och klappade händerna för det va så kul! Och tilda satt brevid mig och skaka av skratt! Tror nog det såg väldigt roligt ut för glasögonen va blöta och allting va blött efter det och håret bara hängde! ¨Sen fick jag två nya polare på atmos fear! De va 10 år och va äna som mig och Amanda tillsammans lite flummiga och så fast dom va grymt söta ändå! 
Oh jösses va det prata och fråga saker! Först va det änna lite normala frågor som har du åkt denna innan? sen hur gammal jag va! och lite sånt! Sen så kom lite andra frågor som, använder du BH? jag baa hahaha aaa!! Och den ena tjejen slår till den andra och säger så kan du ju inte fråga hon är 15 klart hon har bh!!! och den andra tjejen ba jag har topp på mig och en jätte stor min och den andra bara suckade! Sen fråga dom ifall jag va kär i någon och sånt! Men gulligast va när dom frågadde i fall jag var kär i en kändis jag ba njaa några kanske sj? Och dom tittande på varandra sen fråga dom om jag gillade Justin jag ba aa sj? dom ba aaaaahhh så typ såg dom helt galna ut och kramade varandra VI ÄLSKAR HONOM HUUUH!!! hahaha aa de va söta i alla fall, sen gav dom mig komplimanger som va snygg jacka du har och vilket fint hår jag har! De satte sig till och med brevid mig och tilda! haha

 
 
 
 
Ni måste titta detta klippet! JAG DÖÖÖÖÖRRR
 
 
Ser ni hur lik Liam är Justin Bieber på denna bilden?

 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0