NERVÖS

Tjaoo smurffar! 

Jag vet inte vad som hände rmed mig just nu!! Varje gång jag tänker på att skolan börjar snart så ler jag lite extra :D Har moppe prov om en vecka, SHIT säger jag! Det jobbiga är att både mamma pappa och några om mina syskon säger ... Det kommer du klara eller liknande! Men nu känner jag en klump i magen som att de kommer bli jätte besvikna om jag misslyckas! Min bror sa att de är ungefär samma frågor som på testen på datan, men att dom omformarterar dom! Jag klarar proven på datan, jag hade 39 av 40, 66 av 70, 5 av 5 och 63? av 70 
Jag klarade 66 av 70 på första testen på första försöket sen den med 5 av 5!
Sen dom andra fick jag 34 av 40 och då klara man det inte, eller den sista fick jag 60 av 70! 
Men efter som jag inte klarade två av dom proven på första försöket är jag jätte nervös... Tänk om dom gör om frågorna jäääättteee mycket??? Skit .....


Så här kommer det se ut för mig 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0