okej?

Åhhh jag blir så arg!!! Det va en kille som jag hade skrivit med på en sida som aa han va la snäll antar jag sen i går då så får jag ett helt konstigt meddelande av han då? Och jag hade inte gjort ett skvatt, jag svarade bara på hans meddelande sen så aaaa damp är han....  
Och igår så va det någon så jäkla bläig kille! Han frågade om jag ville se hans aa! ag ba neeej! 
Och det fula va att han hade varken profilbild på någon av sina grejer så sa han att va 18 så satte han på sin cam och han visade inte ansiktet och man såg att han va mycket äldre än 18 så jag skrev till han att man ser att han är äldre och är jävligt omogen i fall han är ett pshyko som vill visa små barn sin aa när han är så gammal! Då loggade han ut och tog bort mig som vän på msn! Jag ba ehm okej?

Meddelandet:
I alla fall jag ska till liseberg idag! Det ska bli riktigt awesome, 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0