Scary...

Tjooobrooo :D
Ska  vara med Amända today ! That's gonna be awesome :)
 
Jag hade en sån läskig dröm eller det va riktigt mysig! Men det va som på riktigt, jag kände hur min mage börja pirra och hjärtat slå fortare! Jag tänkte som jag brukar göra annars när han är där :P I alla fall, Jag satt i tildas rum på sängen så sitter amanda och emelie på golvet, sen så kommer en av världens finaste underverk som sätter sig bokom mig! han frågar emelie och amanda hur det skulle se ut ifall jag hade varit 5 cm längre om det skulle vara lika gulligt! Dom ba testa vetja (testa vad kan man ju undra) 
Så lägger han sin hand i mitt huvud och försöker mäta med handen hur mycket längre jag skulle vara i fall jag va 5 cm längre! Men så gick det inte mäta för jag hade en toffs, så jag ba det kanske är lättare ifall vi tar av toffsen samtidigt som mitt hjärta slår fortare och magen pirrar som det kittlas! så han tar av min toffs sen helt blötsligt håller han på att fläta det och gör massa frisyrer i mitt hår fast jätte långsamt och smeker hårbåtten med händerna! Och det läskiga va att jag höll på att explodera så fort hjärtat slog och magen pirra! Knäna blev som geleé!  Sen till den konstiga delen, så böjer han sig över min axel och börjar andas i mitt öra! HELT GALET KONSTIGT!!!! och luktade på mitt hår! Och där,.....där blev allt svart! tror hjärtat dunka över! 

det är säkert jätte perverst skrivet.. men det va det inte! kan inte förklara så bra men på ett ungefär va det så :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0