dalsland

Tjena världen, är ju i Dalsland just nu så har ju inte kunnat blogga. Sen slog det mig, jag kan ju låna mammas mobil så jag gör det... Egentligen vilket jag gör hela tiden ;) har köpt nya hörlurar, de är faktist bra för det priset :D fick ju låna joels iPhone hörlurar men så dom hördes ur väääldigt mycket det ha därför han köpte nya ;) jag har varit skkkkiiittt elak i natt men jag ha tvungen, jag låg och sov helt lonly i husvagnen så kommer det värsta flugstaden och anfaller mig så jag tar ligger och skriker helt weird mammma ta bort dom. Så jag tog ett film företal och slog en så funkade det inte så jag springer ur klockan 4 på natten och letar efter en flug smällare och tog över stället :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0