home sweet home

Tjo! Är hemma från Dalsland! det är verkligen mysigt att vara där men efter ett tag blir det... aa lite tråkigare! Kanske ska dit någon gång nästa vecka och då ska hade jag tänkt höra med Amanda i fall hon ville följa med, jag svär det finns faktist söta bönder också ;) Jag är ju såååå grym som får en festing några milimeter under ögat! Och det läskiga va att jag hade inget där under dagen men sen åkte vi och handlade i trollhätan och när vi kommit hem så kliar det så in i bomben så sitter jag och malin i soffan och jag fortsätter klia mig tills hela ena ögat är smink fritt och jag ba malin jag har en festing i ögot hon ba neeej? sen gick jag in i badrummet och titta i spegeln och ser en svart sak som inte losnar jag ba mamma... är det en festing :((( och båda blev choclade sedan dog i skratt :/
Har köpt lite grejer! Eller aa mamma köpte dom till mig utan att jag viste det men de va really nice :)
Har kört moppe, kan inte förklara med ord hur awesome det är :D
Min underbara bror Joakim fyller år i morgon, Han blir 25! pst stolt lilla syster :')

Sen så är jag halft glad och halft deppig.. Såg världens sötaste bild på världens sötaste kille! Så va jag tvungen att läsa igenom kommentarerna! En tjej ba du är helvetes snygg eller något han ba neej du är helvetes snygg! Jag ba jahopp, det va ju...kul?
aja sak samma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0