Justin

Tror dom flesta redan vet att Justin Bieber ska ha konsert i Stockholm 22-23 april nästa år!
Biljettena tog slut SKIIITT FORT, Det släpptes i går och tog slut i går, Vissa säger att till första dagen tog biljetterna slut på 41 minuter men aa jag vet inte, vet bara att de tog slut SKIT FORT! Jag ville ju gå på hans konsert, men nää inte det :( Det får bli någon gammal hedrlig svenk artist istället! Kapten röd(y) Kommer ju missa One direction också! De kommer ju till stockholm den 17 juli! Men dock ska de bara jobba på sitt album! Åhh jag vill vara i stockholm då! Jag vet ju addresen till studion och allt men nää! sen så har dom jo eu turne nästa år! Men det är inte säkert att de ska till sverige då :/
Åhhh, näää :( Vill ju se båda men får inte se någon!
Jo men kul att de ända artisterna jag har sätt är svenskar.. Kapten röd, Swedish elephant, Robert wells och sen tre fotbolls spelare jag inte ens vet vilka det är! :/ Sen har jag faktist sett Ullared Morgon :D haha  och ola conny om boris men dom är ju inte kända på det viset! Nä fy sjutton! Mitt liv är en katasrof..

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0