kört moppe

Tjooohoooo!

Det va något hemskt roligt att köra! Shit va,, Jag trodde jag skulle dö i alla rondeller och i kurvorna, men neej det gjorde jag inte! Riktigt stolt! det va en sak jag gjorde fel det va att jag tog ner vänster foten i stället för höger foten och jag viste inte ens att det skulle vara speciella fötter vid körningen! Tydligen va det för att i fall jag skulle tappa balansen skulle jag ramla ut i i trafiken därför ska man stå på höger!
Det va en kille som körde mot enkelriktad gata så jag blev ju jätte nervös så läraren körde förbi och stannade killen och sa att det va enkelriktad gata + att han inte hade hjälmen riktigt! Då svarar killen  nää jag måste köra så här... och läraren ba neeej det måste du inte jag jobbar med trafik och kan ge dig böter, haha in his face ;)
Ska köra i morgon igen LÄNGTAR :D

Har passat lilla bobby också! Det va mysigt
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0