Packar för dalsland

Hallå! :) 


Håller på att packa för I'm going to dalsland! That's nice! Skulle höra man Amända i fall hon ville Joina men får inte tag på henne och hon rider ju idag så jag vet inte :/ detta kanske är sista gången vi åker dit och verkligen aa myser,    tänkte på att vet inte hur långt pappa har kvar av semestern aaoo :/ Men i alla fall ska dit idag :D Jag har hamnat i en viss grej... Jag typ älskar Diseny prinsessor. I Baggebol då så brukar vi typ måla på kvällarna på kvällarna eller något så hittade jag min gammla disney prinsessbok som jag målar i typ hela tiden! Jag vill inte måla i mina gamla pluto,Hästar och djur böcker neeej disney ska det vara särskilt Ariel belle och askungen :D 
Så har precis laddat ner askungen 1 och 3 :) 
Det bästa med att vara där är att det inte finns något internet på min data! Jag vet det är konstigt, Men när jag är där vill jag vara där inte ha datan eller internet i alla fall, Blir mest socialt så :) 
Nothanael och Malva hade gegabad sist hahaha efter det hade regnat så va det en lerpöl som dom började stampa i och sedan bada i haha det va lite kul :) 
 
 

Har en ny braaa låått on my brain som ni borde lyssna på när jag är borta 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0