Pizza


Har varit iväg med mamma pappa joel och malva idag :P 
Köpte inget direkt, sparar mina pengar nu ett tag efter alla konfirmation saker. Det blev dyrt för min plånbok :P 
Så sparar pengarna till bensin.. kan ju inte åka utan bensin heller, sen är det försäkring och lite sånt till min moppe! 
Och jag betalar ju allt själv :/ Moppen fick jag ju rea på så det blev 5500, hjälm 400 sen moppe kursen 2700, sen blir det ju pengar till upp körningen och det men de kommer nog mamma betala :) De kommer nog betala mer men just nu känner ag mig fattig :/ 

Har ätit pizza två dagar i rad nu ops! Det kommer bli en tredje! I går åt vi sån pizza ni vet från typ Lidl,Ica eller någon annan mat affär sen i dag köpte vi pizza från damile! Kan inte fatta att det blev 514 kr och det va inte ens pizza till alla! Joel ville inte ha sen va ju inte mina andra syskon hemma eftersom de har eget! 
Så det blir att äta mina rester från pizzan idag :D

Tycker dessa videorna är så grymt AWESOME!!


 
Ska kanske ta in det lilla pianot i mitt rum och böra spela nya låtar igen.. Jag kan spela piano men är ganska trött på alla låtar jag kan... t.ex without you, river flows in you, titanic, everytime we tuch, what makes you beautiful, baby, Who says och så vidare :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0