08:22 am - 20:22 2010-2012

Förlååååtttt!!! Jag han inte blogga om det i går eftersom jag va hos min bror hela dagen! men i alla fall!!!

Igår hade världens bästa band två års jubileum eller hur jag ska kalla det, I deras tid 08:22 am i svenkt tid 20:22 så grymt stolt över våra små pojkar! Från Torn till what makes you beautiful från wmyb till alla deras helt awesome låtar! Längtar till sebtember då deras nya album kommer ut, och de säger att de kommer skilja sig ganska mycket från de andra!
 
Jag ska snart till bosses för att köra! Amada säger att det inte va svårt! Pyttsan säger jag då, så säger hon för att jag inte ska dö! Jag hittar inte ens i kungälv!!!!! 
Stackars lilllllllaaaaaa mmmmiiiiigggg :// Sen ska jag till malin och passa hennes pojkvän till hund :) Sen efter det kanske jag skulle va med A-Amanda wohoa A-Amanda ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0