enjoy your girlfriend? Huh

HAHAHAH!!!! Jag va ju på nossebro marknad idag med några familje medlemer, så ska Joel titta på en tröja samtidigt som han han pratar med mig! Så kommer han som säljer den då och vissar han till spegeln! Så joel bara släpper sin väska och mamma ba men där kan han ju inte lägga den, folk kan ju ta den!
Så jag tar ju upp väskan och bär den! Sen så tydligen den killen då (pratade engelska) ba - It's that your girlfriend! Nooo she's my sister! så började han skratta och säger okaaay jätte retsamt!
Sen så köper joel två tröjor så säger killen till joel när han kommer mot mig! Enjoy your girlfriend! hahaha det va lite mysko!

I alla fall jag körde idag! Det gick faktist riktigt bra! Jag tar det värligt försiktig när jag kör och vet att någon aa bedömer det! Så jag va ganska lung och försiktig! Och lärarn ba du är en försiktig tjej, det är bra.. Så sa han att jag va klar med mina körningar och bara har provet kvar! sen så får jag reda på att det va de som dom tittade i fall jag kunde köra på! Och jag trodde bara det va övningskör men neej :P Så bara provet kvar ;) igår va det exakt en mmånad kvar tills jag fyller 15 så jag får snart göra mitt prov :D

Morph here i come
 
 
I morgon blir det troligen SKARA SOMMARLAND!!!! 
har inte varit där på typ två år, så det ska bli nice :D

 
 
 
JAG VILL ÅKA.... De svarta simringarna, Go kart! Tranan! guldgruvan eller va de heter( eller enligt min familj svarta tåget) 


 
Min bror på sin 25 års dag fick en riktigt nice födeledag av Malin!!! 
Han fick typ ett present kort så att han kommer få köra en Ferrari under en viss mil då men en ferrari kommer 100 meter på 6-7 sekunder tror jag det va! Såå aa ja blev lite avensjuk! Och han blev ju skiiiittt glad, jag tyckte han är värd den presenten :))
Nu blidde det ett långt inlägg hoho


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0