skara sommarland

Tjo!
Va på skarasommarland igår! Kan ju säga att det va rekord dagen med besökare..... 14 000 människor gick in i parken! Början va riktigt seg, det va köer på motovägen upp på bron in på vägen sen in på parkeringen! Men sen så aa gick det :)
De hade två nya grejer, spinner och Redoe! Har lätt en ny favorit där och det är rodeo! Det är stora kossor som man siter i som snurrar runt och runt och runt, det va riktigt kul :) Badade inte så mycket där eftersom man fick stå över en halv timme i kö för att åka simringarna! men aa våg poolen va det bara hoppa i bara det att de va massa kroppar över allt!
Wohooo säger jag bara till de flesta killarna där! Ni skulle sett deras mag muskler :')
Jag åkte aldrig go kartarna :((( Okej antagligen så kommer ni skratta nu (Amanda) men jag va för kort :'( haha för till spinner saken som inte ens va så rolig skulle man vara 1,40 men dom mäter helt konstigt för deras stav va typ egentligen 1,50... så den gick upp till mina öron! Och man skulle vara 1,60 för gokartarna! och ingen ide att ställa sig i kön och sen inte få åka!.. Jaa det va ju... segt...!


det blir kanske dalsland idag! Men ingen aning i fall amanda skulle med :) men aa det märker vi när hon svarar :)
 
 
 


Kommentarer
Amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!! för kort !!! hahahahah :') förlåt men sååå kul !!!! :) <3

2012-07-27 @ 23:59:14
URL: http://prismas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0