love hurts

Jag kommer aldrig få reda på hur du riktigt känner för mig.
Det kommer nog aldrig vara på det sättet jag känner för dig.
Vi kommer snart gå skilda vägar, Två olika skolor!
Du är och kommer alltid vara den sidan jag inte har, den sidan jag saknar. Din personlighet, ditt utseende ditt allt! Jag är så olik dig det bara går att bli.
Jag önskar det inte hade blivit så här från första början, kanske det hade varit bättre ifall du inte visste om det, Men kan inte ljuga för dig. Jag är helt galen i dig!" Trodde detta lovet skulle bli lite lugnare än förra sommaren! Men känner mig enormt ensam, Du är inte här min ena bästa vän och på läger och min andra vet jag inte ens vart hon håller hus och jag är här, Fast i ett litet hål dit du aldrig kommer komma. Vad kommer hända efter sommaren, Ingenting. Vi kommer komma tillbaka till vårat inte prata med varandra liv.
Önskar det hade varit lite lättare men tyvärr det är det inte. Det är hårt att se dig gå i väg när jag va så nära och hade så mycket att säga.
Det kommer komma fler killar, får jag hoppas. Men ingen annan kommer någonsin va den första kärleken som va du<3
 
Tumblr_m64cxugakt1rymovno1_400_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0