Spindel Spindel på golvet där

Hallluuu!

Håller på att städa för lilla syster fyller år i morgon! Hon blir 13! Tonåring nu! Shit!
Jag skulle lägga in kläder i min garderob så i ett par pyjamas byxor jag inte sett på evigheter hade tydligen tydligen VÄRLDENS största spindel gömt sig! Men det visste inte jag, Så jag skakade byxorna så boooohhh ligger typ en fågelspindel på mitt golv! Och jag är inte rädd för spindlar men seriöst den här slår fan allt! Så jag hoppade upp på min skrivbords stol eller va det heter och skrek på mamma och hon skulle ta ut den. Så hon hämtade damsugaren och aa :/ Stackars spindel men i fall den inte hade varit så läskig hade jag hämtat papper och tagit ut den men nää ...
Första dagen på sommar lovet och kännnnnsssss grymt! Bara solen jag väntar på :) Ska fråga mamma och jag kan sätta upp hela One direction affishen där twilight tavlorna sitter på väggen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0