ta bort bloggen

Hej!

Tror jag måste ta bort min blogg! Fick ju en trojansk häst när jag skulle gå igenom en blogg som anmält sig till veckans blogg! Vilket är väldigt sorgligt att jag hela tiden ska behöva oroa mig att det är någon äckel sak som tittar på mig i webb camen utan att jag satt på den och att den tar mina bilder så jag fick om formatera faton så nu är ALLA bilder borta :/  ´men jag la över de flesta bilder på en skiva jag fick låna av tilda där jag la över de viktigaste bilderna som Fanta ( våran gamla hund) och lite sånt! men jag funderar på att jag ska ta bort min blogg så jag slipper blogg problemen!

I allfall så kan ni titta in p Amandas blogg www.prismas.blogg.se


Kommentarer
PETRUSSON ★ Photography

Hej du!

Nu har jag gjort en gratisdesign om du så vill ha den ;) Läs mer om det här:



http://petrusson.blogg.se/2012/june/gratis-design.html#comment

2012-06-04 @ 11:30:31
URL: http://petrusson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0