Disney

Tjoho!
Haha sicken liv jag har, Har gjort en film om Jim och Ariel, Jag visade den för min familj för dom blev helt paffa! Dom trodde att videoklippen hörde ihop innan och låten skulle vara där!  Disney är ju bara så bäst! Man måste göra det då ju! jag blev lite besviken när jag fick kom på att Anastasia inte va en Disney film:/ hela min barndom har levt i en lögn haha nää men jag har trott det sen jag va liten sen kom jag på det för någon månands sen!
Skit det är snart sommarlov!
Tumblr_lsce3dczwv1r2fo3ro1_500_large
Hoppas ni gillar den?! Jag blev faktist ganska nöjd,sen så får man välja själv vad dom ska säga till varandra!


Kommentarer
BATT

cool video!

2012-06-10 @ 15:24:58
URL: http://batts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0