Boyfriend

Tjobro!

Varit med goa Emelie och Amanda idag som kom hit en sväng! Mysigt.. dom färgade mitt hår, det tog ett tag innan jag kunde slappna av eftersom det va första gången för dom men det gick ju riktigt bra! Tack så mycket tjejer :) 
Jag och Emelie satt och lyssna igenom nåra låtar så kom vi till den gryma Boyfriend med justin bieber! Har ju hört den innan fast aa idag va den väldigt bra :D Såg att Amanda också hade laddat upp den på sin blogg haha lite läskigt att vi tänker likadant!.. 
Jag tryckte precis upp hennes blogg och såg att den va där jag ba hahah Awesome girl :D
Oh nej det är en så väldigt lång dag i morgon, Lektionerna tar aldrig slut! Stå ut är morgon dagens motto 




Kommentarer
Annika

SV: tack :D

2012-03-29 @ 17:52:52
URL: http://blogofphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0