ny blogg

Tjobro! 

Jag har haft en blogg pause i några månader nu för jag inte har kännt för att sätta mig och skriva om saker 
som egentligen är helt ointresanta! 
Jag ska försöka göra detta till en sån bra blogg som möjligt med mycket bilder och roliga texter. 

Kan ju först säga att jag har varit på klassresa från måndag tills idag (fredag) det va väldigt mysigt! Vi åkte till Vemdalen för att åka skidor, Vi åkte från skolan ungefär halv 9-9 någonting och kom fram runt 7-8 kanske det va, det va långt men det va det värt.. det va verkligen sjukt fint där uppe.. Har lärt mig åka skidor också känner mig jätte stolt, inte för att jag är något vidare bra på det men jag åkte! Men mest av allt är jag stolt över att jag lyckades ta mig ner för en hel svart backe utan att ramla, fast då va det ju så att det va väldigt mycket snö i backen som gjorde att det gick lite långsamt men jag åkte den det är huvudsaken ;) Så idag fick hela klassen gå upp klockan 4 på morgonen för att städa husen vi sov i, Vi åkte runt halv 6 och va framme typ kvart över fyra eller något, det va ganska segt på bussen men när vi väl va framme så va det helt klart värt det! ♥

Ska strax lägga in bilder från veckan jag ska även fixa header o lite sånt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0