redigera bilder

Tjobro!

Har varit en lite deppig stämning i klassen idag, Mycket kommentarer osv till varandra sen blev det bråk med klassen så vi fick sitta över på engelska lektionen och diskutera att vi inte kan hålla på med varandra på detta sättet att vi måste visa respekt till varandra vilket jag absolut håller med i! Det är inte många som visar respekt till varandra i klassen, sen dansade vi bugg med klassen på idrotten det gick väl bättre än förväntat faktist, trodde det skulle bli bråk och sånt efterso alla va lite sura på alla typ men aa det gick faktist bra!
Nu har jag suttit och redigerat lite bilder, som är väldigt kul! I morgon blir det stan med klassen that's nice, vi ska på typ världskurs museét igen.. 
Allt bra annars?

^
Jag och min polare Amanda haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0