Amanda då :D

Tjoobroo!

Har inte bloggat på ett tag I know.. Men har inte orkat när det är sånt fint väder och lite annat! I alla fall Amanda kom hem till mig idag och skulle köra min moped! Lite lustig är hon allt va, Hon bromsa samtidigt som hon höll ner 
gasen! För söt är hon! Det va lite kul på tyskan så satt jag och Amanda och grejade med papprerna medans lärarn hade sånt där betyg snack! Så satt vi där och måla i saker för man skulle göra det och vi satt och typ hmm ska vi ta den eller den färgen? Vi tar den! och det vi inte tänkte på att de andra i klassen titta ju på film! Sen så började hela pennlådan knasa till sig så vi fick ta ut massa pennaor och slå ner saken i mitten! Sen så efter så kom jag på att de andra såg ju film och vi väsnades ganska mycket... som vanligt! Så jag säger till Amanda jag tror vi störde do ganska mycket när de såg på film! hon ba... Såg dom på film? Aha det märkte inte jag... haha så sööt!

Den lilla smurfen hade typ sina fötter vid mig så det blev skit varmt så säger amanda gud va varmt det är eller något och jag säger bara helt otänkande... Perkelle vilken bastu! Och Amanda den ekorren typ la sig halft ner och skratta!


Kommentarer
Angelica

allt bra?

2012-05-30 @ 16:38:49
URL: http://angres.blogg.se/
Malin P Larsson

Hej. fin blogg. Har du haft en bra vecka än så länge? :)

2012-05-31 @ 07:17:32
URL: http://cayennes.se
Zahraa

- Jag hoppas att du har haft en bra torsdag <3

/Zahraa

2012-05-31 @ 21:17:31
URL: http://twogiirls.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0