Amända

Tjobro!
Har varit med mega goingen idag.. Fattar inte riktigt att hon fortfarande går lös, det måste väl
vara lag på hur goo o glad man får vara? hon har passerat den lagen för länge sen. Hon är så 
Awesome att det bara skriker om det! 
Jag gick med henne hem så åkte vi till stallet och jag fick träffa hennes söta Libby! 
Han va hur söt som helst, och den lilla hunden de hade där, shit håll på att rodna så söt!
Amanda va i alla fall jätte duktig som alltid! Vi ska köra på soft dag i morgon, MJUKIS :D
När jag skulle åka hem gick vi ner till ner till vägen för att jag skulle bli hämtad ( tycker det va konstigt att jag
va tvungen att gå ner ) så satt vi och pratade om barn filmer haha gulligt asså, Vi ba har du sätt du vet den 
där med de små barnen som är som superhjältar! jaa det är klart! har du sett va heter den.. du vet vem var varför nu? ja det är ju klart haha så satt vi och fråga om vi sett de barn filmerna! 
Sen kom min bror och min andra bror i bilen och jag tyckte det va konstigt att inte pappa va med efter
som han bara övningkör en nej han hade fått körkort idag! Grattis Jonte, han typ tuttade på Amanda jätte
mycket så glad va han :)


Kommentarer
Anonym

sv; dom e grymma! :D ska jag lägga upp video? ;)

2012-05-03 @ 23:55:08
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0