Drog och alkohol snack

Tjosis ! 

Har nyss kommit hem från drog saken! Det va faktist väldigt bra att han pratade om det! Han började knarka som 12 åring och han berätta massa hemska och dåliga minnen han hade ifrån det! Han hade förlorat 16 vänner! Och han berätta att han va mobbad som liten osv!  Det va ganska sorgligt att höra men det är ju bra att man får höra sanningen av sånt här! Han va hel skön den snubben! Hel go faktist..
Jag och Min goa vän Amanda satt och tyckte synd om oss själva efteråt för att ingen ville komma och hämta oss! haha så vi gick och sa att vi önksa att vi hade Emelies familj som alltid är där och hämtar osv! Min pappa hade glömt bort mig typ och Amandas pappa lagade mat ;) Amanda har en sån charm man bara inte kan motstå va.. Va sjutton hade jag varit utan henne! Hon är så grym på att göra min dag!
Yeah Tyska i morgon,, Tror inte ens att lärarn som älskar oss så mycket kommer komma hehe! Hon sa sist till oss tjejer att hon får se om hon kommer på onsdag eller måndag! Fast det måste hon göra om inte Ingvald hittar någon annan lärare, det är typ något ingvald alltid säger " Här på denna skolan ställer vi aldrig in några lektioner utan försöker hitta något som kan ta den och göra det bästa av det " Hoppas vi får han hahah han är så grym på det..



Åhh va det ska regna här, :/ men det fina vädret kommer med tiden! :)





Kommentarer
sandra

Oj, fy vad hemskt att förlora sexton vänner.. Tycker det låter så hemskt när folk säger att de började ta droger som barn, jag kan liksom inte fatta att det händer runt omkring en. Att barn knarkar låter inte som den verkligheten vi lever i, även om det tyvärr är precis så.

2012-05-16 @ 06:19:00
URL: http://atilio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0