Fixat med bloggen (y)

Tjobro! 

Har fixat med bloggen nu som nu kanske ser! Annars tryck F5 :) 
Ska försöka i morgon eller lite senare i kväll att fixa kommentars rutan, Hittar ingen
video på youtube om hur man gör de :/ lite tråkigt! men får fortsätta leta!
Eller är det någon som vet hur man gör en sök liten sådan sak? :) 
Tror jag ska sälja min Longboard, Jag kommer inte kunna och min bror vill ha den så
kan ska nog få köpa den, Så kan jag spara till en mobbe! Låter det bra?
Blir så sur på mig själv va! Varför gjorde jag ingenting från första början, Mötet i trappan
kunde ha varit annorluna! Nu kan jag inte ens med att säga hej! :/ 
Hade jag bara tagit tag i mitt liv då kanske vi i allafall hade varit vänner nu? 
Nää gör aldrig som jag och skit i saka du igentligen verkligen vill.
Yeah, musik videon har kommit! Äntligen, tror den kom upp i går va? Aja bra va den i alla fall




Kommentarer
Anonym

sv; jag tar de lugnt! ;)



Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 700 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-05-05 @ 00:40:43
felicia - fotokobran

jag vet inte om du är en av dem som läser min blogg, men det skulle betyda enormt mycket om du ville slänga in en kommentar om vad du gillar att läsa på en blogg, och vad jag kan skriva mer om! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-vill-ni-se-mer-av.html

kram! :)

2012-05-05 @ 22:04:20
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0