Hjälp? :)

Tjobro!

Har varit med emelie idag! Awesome.. Hon klippte sig, skit fint blev det :)

Har en fråga som jag hade hoppats att ni skulle kunna hjälpa mig med en sak !
Hitta två bra moppar som också är billiga! Och den svarta moppen är en sån min syster har
haft och den har tydligen varit toppen sen den blå värkar också bra! Dock så är det negativ på båda
Den svarta är moppen har bara en google bild typ så jag ser inte kvaliten på den, men den blå
har privat bild men står i Uddevalla och Den svarta i Partille ! Va tycker ni? :)


båda är billiga 
EU moped 2003 Daelim S-Five
PGO Big Max 2005


Kommentarer
Beundrare

hejhej söta sak :) jag tycker att du ska ha den blåa för den passar dig perfekt ... tror jag :D <3

2012-05-07 @ 21:08:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0