jahopp ingen moppe?

Tjo!

Åhh blir så arg! varför kan det inte finnas någan BRA moppe som har bra PRIS! Inte någon jäkla moppe som
ser ut som en anka! De tyckte inte jag skulle ta den moppen jag ville ha för de kom på alla negativa saker
med det! 
och så skulle de visa massa moppar så klart retas de med! Skulle aldrig någonsin ta en sådan här mopped!
Hjälp mig istället...
Och när jag går in på rummet och säger att jag inte tänker ha någon moppe! kommer hon efter och säger att jag får a pengarna från sparkontot för de är ju mina pengar men att jag ska inte ta en china gre som går sönder efter 2 gånger!  och det är frihet att ha moppe så jag kan åka när jag vill och komma hem när jag vill!
Näää är sur nu!... Är det bara jag som stör mig på alla låtar när jag blir sur? Att jag sitter och mumlar till dom fast de är jätte bra och gör konstiga ljud? jag satt och sjung If i was you boyfirend BLABLABLA du är inte min pojkvän så vaddd! fast egentligen är det jätte bra .. Och till starships jag ba blabla starships blabla!!

Aja hann bara se hulken igår! haha jag typ dog av skratt för mig själv nör hulken får en spruta i ryggen och killen framför skriker som en tjej! haha egentligen skrattar man inte åt sånt men det gör jag :D Ska se I'm legend idag.
Så tar jag terminator i morgon istället :) nu måste jag göra svenska läxa jo men kul att jag inte riktigt vet vad där är och att den är till i morgon! men sånt händer :))


Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Sov så gott i natt :)

Hoppas du haft en bra helg och hoppas du får en fin måndag!!

Kramis :D

2012-05-06 @ 23:28:47
URL: http://mooollys.blogg.se/
camilla

men kolla på blocket efter någon bra med mer känt märke, för kan hålla med om att det finns så mycket skitmärken som tillverkar scooters..och när dom går sönder finns det inte en ända verkstad som kan laga dom..därför det är osmart att köpa dom

2012-05-06 @ 23:41:23
URL: http://sexzita.blogg.se/
linah

ha en bra dag<3

2012-05-07 @ 05:43:22
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0