Min moppe

Tjoo!!


Vet ni vad?... På tisdag ska jag.. Åka och hämta min moppe :D 
Fick köpa den röda, Har redan bestämmt va den ska hete,, om det är en tjej har jag hitils tre olika alternativ!
Epona (haha som links häst) Ella eller Hannafelicia ( från mina två bästa vänner ) 
yeah! Ska hämta ut pengar på måndag that's nice.. 

Jag och tilda va i Älvängen lite förut och köpte toapapper haha nää det va inte därför!
Hon ville att jag skulle åka med för hon hade tråkigt så hon köpte hår färg! Så nu har hon samma färg som jag i sitt hår! så jag tog färgen som blev kvar och färgade utväxten! Sen så är hon så bubblans söt och köpte en Julia tidning till mig eftersom jag såg att det va Harry Styles med i den så då köpte den sötingen den till mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0