Moppen

Tjobro!

Har haft en väldig dålig uppdatering tyvärr men har varit så uppspelt med moppen hehe! Körde runt den på gräsmattan igår åhh fy bubblans va jag längtar tills jag får ta mitt moppekort! Vaxade den och sånt igår! Emelie kom på grymaste namnet till den tror det va Kovalski eller någon haha tydligen va det från en pingvin från madagaskar! Den tjejen är allt för go hon..Min storebror va ute och åkte på moppen och kommer tillbaka och säger "det va det roligaste jag gjort på länge, vill också ha moppe igen" Vi hade Engeslaka prov idag! ett gamalt nationelt prov, Som vi fick testa det va läsförståelse shit my god säger jag bara måste nog börja öva lite mer på engelskan i fall jag hade tänkt att klara de! Vet inte om det är så nu men tror jag håller på allt bli sjuk :( Inte bra...
Systrarna blev hel kära i den :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0