Panik

Tjobro!

Hoppas syster kommer idag.. Det måste hon! För jag behöver hennes hjälp! 
Vi ska ju ta en bild till svenskan där man ska ta kort på en bild på ens dröm! Och jag hade tänkt ha USA flaggan i bakrunden och ha mig sittande med Bobby framför! Vilket menas att jag vill flytta eller resa till USA och Bobby menas att jag vill ha djur i mitt liv! Men vet inte vad jag ska göra nu! Emelie skulle ha hjälpt mig men aa vet inte nu i fall vi hinner.. Emelie hade USA filten också så har inte en blakaste aning hur jag ska göra nu! Får typ ta min USA tröja och ha Bobby med mig eller något och be Malin ta kort!  :) Har lite panik nu.... Alla andra har ju redan tagit sina bilder! Och i morgon vet jag inte om jag hinner för då ska jag till bästaste Nathalie! Åhh på mig,, Bilden måste vara inskickat senast söndag då karolina ska ha skickat iväg dom på framkallning! 


Kommentarer
sandra

Åh, vilken sötnos!

2012-05-19 @ 07:03:39
URL: http://atilio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0